You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - המהפכנים ממלאבס בגמר הגביע
חגגו גם הפעם. שחקני מכבי פ"ת חוגגים במשחק הליגה מול הפועל ת"א (צילום: שחר גרוס)

נערים א' - המהפכנים ממלאבס בגמר הגביע

חצי גמר גביע: מכבי פ"ת השלימה מהפך דרמטי וזכתה בניצחון 1:2 על הפועל ת"א, יריבתה בשבת הקרובה. במשחק הגמר תפגוש את הפועל רעננה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

תם ונשלם. אחרי שתי דחיות מאולצות של משחקי חצאי גמר גביע המדינה בשנתון נערים א' - הן בשל המצב הביטחוני והן בשל מזג האוויר השרבי, לפני זמן קצר הסתיים לו יום משחקים באצטדיון הלאומי בר"ג - בעל משטח דשא עצום גם בקנה מידה של שחקנים בוגרים. אם נוסיף את אווירת השממה וחווית הצפיה הגרועה של האוהדים ביציע, הרי שנקבל את כל הסיבות מדוע מדובר באצטדיון שאבד עליו הכלח והגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל תפסיק לקיים בו משחקים בגזרת מחלקות הנוער.

אחרי שהפועל רעננה ניצחה 0:1 את מכבי ת"א והעפילה למשחק הגמר עלו לכר הדשא עוד שתי קבוצות, שכמו קודמותיהן ייפגשו בשבת הקרובה למשחק ליגה. מכבי פ"ת, שמדורגת במקום החמישי בטבלת ליגת העל, פגשה את הפועל ת"א - שמקדימה אותה בפער דו ספרתי ניכר, על אף העובדה שבמשחק הליגה מכבי פ"ת ניצחה אותה 2:3 בביתה.

פתיחת המשחק האירה פנים לתל אביבים. שער שכבש כבר בדקה ה-7 מלך שערי ליגת העל,, אור מסיכה, העניקה להפועל ת"א יתרון 0:1. מכבי פ"ת עבדה קשה מאוד כדי לחזור למשחק, האמינה ולא ויתרה ובאה על שכרה בגדול עם שער שכבש יאזן וותד בשלב מתקדם של המשחק ושער נוסף שכבש יהונתן אביב לקראת סיום הארכה הראשונה, שסללו את דרכה לניצחון 1:2 ולהעפלה למשחק הגמר מול הפועל רעננה.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן